World Cup Jazz Dance, Novi Sad 2011

V úterý večer, hodin jsme vyjeli do SRBSKA. Marek seděl Markétou Nadkanskou a Já Luckou Randisovou. Byla to dlouhá nocRáno jsme přijeli a vyšli jsme z autobusu na chvilku ven na čerstvý vzduch. Potom jsme nasedli do autobusu a jeli jsme do haly. V hale jsme šli do šatny a začli jsme se chystat. 1. den jsem tančila já , Izabela a Barča Poremská.jsem postoupila do FINÁLE i Izabela , ale Barča Poremská ne. V mojí disciplíně nás tam bylo 14 a u Izabely a Barči jich tam bylo 40, protože soutěžily proti sobě. Jak Izabela tančila po druhé , nepostoupila, ale jsem byla na 5. místě. Je to pro velký úspěch a pro ostatní taky. Ale v šatně bylo takové dusno, že se tam skoro nedalo dýchat . Všichni víme že, k dýchání potřebujeme kyslík a vylučujeme oxid  uhličitý a mimochodem tam na záchodě skoro pořád chyběl toaletní papír , ale vraťme se k věci. Jak jsme přijeli na pokoj začli jsme se sprchovat. jsem byla na pokoji s VLAĎKOU Liberdovou a NIKOLOU Somičovou.