Tropical Islands

Den v Tropical Islands
Abychom si užili celý den v tropech, museli jsme z domu vyjet v půl třetí ráno. Kupodivu vstávání v 01:15 nebylo tak strašné a podařilo se nám vyjet ve 2:15. Projeli jsme Chalupki, Raciborz a po dvou hodinách jsme u Opole najeli na dálnici. Cesta ubíhala rychle a v šest jsme byli u německých hranic. Po kávě a snídani jsme pokračovali. V půl osmé jsme byli na místě. Sice nepršelo, ale foukal silný vítr, bylo zataženo a 16 stupňů. Tohle jako tropy nevypadalo. Parkoviště byla skoro prázdná, takže jsme zaparkovali hned u vchodu do obrovské haly, původně určené jako hangár a místo pro stavbu vzducholodí.
A pak jsme vstoupili do tropů. Nic jsem neviděl, protože se mi hned vlhkem zamlžily brýle. Zaplatili jsme u pokladny vstup, dostali čipy na ruku
a šli jsme hledat šatny. Ještěže jsme u poklady dostali plánek. Pak už jsme v plavkách vyrazili na obhlídku ostrovů. Prostředí bylo úchvatné. Došli jsme na pláž Jižního moře. V tuhle dobu tady bylo minimum lidí. Pláž byla skoro prázdná a tak jsme si mohli kdekoli vybrat lehátka a vrhnout se do 33 stupňů teplé vody. Hloubka 135 cm byla ideální pro plavání a neutopení se. Janka sice nedošáhla na dno, ale aspoň ji to nutilo plavat. Po prvním vykoupání jsme pokračovali v průzkumu ostrova. Prošli jsme tropickým pralesem, kde po cestě pobíhali pávi a v jezírkách plavaly až metr dlouhé ryby, všude létali volně ptáci, papoušci i holubi. Pak jsme prošli jeskyní a před námi se objevila nádherná laguna s tobogánem v jedné části a vodopády a výřivkami ve druhé. Tady se musíme přesídlit. Zatím tu bylo taky málo lidí, takže jsme si přenesli věci od Jižního moře k laguně a utábořili se.
NÁZOR JANKY: Den v Tropical Islands se mi móóc líbil. Byly tam 4 tobogány, ale na žádný jsem nešla, protože sem se bála, ani mi to nevadilo, bylo tam spoustu jiných věcí jako třeba: autíčka na kterých se dalo jezdit, velké kostky z lega se kterýma jsem si mohla hrát, trampolíny na kterých jsem se naučila salto  vzad, salto v před a araba. Potom jsme šli na oběd. :-))

A na fotky se podívejte tady: