Taneční sezóna 2009 vrcholí na Mistrovství světa v německé Riese

Odjezd do německé Riesy byl v neděli ráno, 22.11.2009. Krásný žlutý autobus plný dětí, juniorů a rekvizit tanečního souboru Radost odjel v půl jedenácté z Bohumína. Zamávali jsme Jance a pak už jsme jen mohli čekat na zprávy na internetu.

První zpráva v 17:17 "Zrovna jsme po několika čuracích přestávkách projeli Polsko-německou hranici. Všechny zdravíme"

20:21 "Tak jsme ubytováni, v teploučku. Přejeme Bohumínu Gute nacht!"

Pondělí 23.11.2009
10:00 "Jsme dobře vyspinkaní ... po snídani. Vyjíždíme do Erdgas Areny. Dnes tančí sóla a dua"

13:55 "Všechny děti jsou po obědě, každý si vybral na co měl chuť.....sedíme na tribůně a čekáme na Barču, takže všem hezké odpoledne z Riesy"

15:53 "před pár minutami zatančil náš duet Pepík Vraštil a Barča Poremská....pod startovním číslem 5.....nyní máme pro rodiče pár vzkazů od našich nejmladších tanečnic- Klárky,Janky,Vanesky a Kristýnky:
JANIČKA:všechny doma pozdravuji, vzkaz bratrovi Markovi:doufám,že během mého pobytu v Riese je můj pokojíček pro tebe tabu. Taky hodně pozdravuje Patrika Srníčka."

Úterý 24.11.2009
11.50 budeme mít prostorovou zkoušku...JZD Radost

14:19., všechny děti jsou po obědě a připravují se na své soutěžní číslo - JZD Radost....tato kategorie začíná v 15.30 hod. a náš soubor má startovní číslo 3

15.52 tak doufáme, že jste nás viděli...program byl trošku spíšen a už jsme nestihli inormovat... kravičky odtančily....držte palce o postup do semifinále....konkurence je vysoká...

17.33 žhavá zpráva do Bohumína ....do semifinále postoupilo 12 formací....
mezi nimi budou b u č e t  i bohumínské krávy ... HURÁ HURÁ HURÁ

Středa 25.11.
Hezké ráno z haly ERDGAS ARENA RIESA. Jsme už zpět na bojišti.... Barča s Pepíkem odtančili své semifinále, děti a juniorky se rozcvičují

14.30 - semifinále vekých formací dětí - JZD - startovní č. 3

15:15 - naše kravičky zatančili úžasně, teď držte palce, ať nás porota posune do dalšího kola

16:35 - Krávy budou b u č e t ve finále !!!!!!!!!!

18:35 - Finále vrcholí, nastupuje naše formace dětí JZD Radost, tak Bohumíne teď drž palce....

19:30 - 6. místo ....gratulujeme
děkujeme rodičům a dětem MINI - Janičce Tomaštíkové, Klárce OLŠI Olszowské, Vanesce CHOSÉ Diaz a kristýnce BABCE Babinské za to, že zachránily kravičky po odchodu dětí XXL ze souboru. Děkujeme a přejeme jim dlouhou a úspěšnou taneční kariéru ....

20:10 - unavené, ale šťastné kravičky jdou na večeři

22:50 - kravčky natahují svá kopýtka v autobuse a vyrážejí směr Bohumín

Čtvrtek 26.11.
06:30 - Autobus přiváží rozespalé děti před školu, kde už na ně čekáme a vítáme

Pět minut po příchodu k babičce Janka usíná :-)

P.S. Celou soutěž jsme sledovali on-line na stránkách: https://video-kruse.de/service/video-live-stream.html