První Markův gól za starší žáky

 

Dnes jsme hráli proti Lokomotivě Petrovice. Počasí bylo krásné, slunčko, ale chladno. Začátek byl ve znamení tlaku Lokomotivy. Já jsem byl s foťákem za soupeřovou brankou, ale hrálo se u naší. Tak jsem se přesunul. První poločas byl vyrovnaný. Vypadalo to, že už to skončí bez branek. Ale v tom se u naší šestnáctky dostal k míči Marek. Obešel svého útočníka a běžel s balónem na soupeřovu půlku. Před šestnáctkou přihrál Vojtovi. Ten se snažil vystřelit, ale vrátil míč Markovi. A ten chladnokrevně přehodil brankaře. Góóól, poslední minuta poločasu.

A jak to viděl šťastný střelec??:
"Když jsem dostal přihrávku u naší šestnácky, ohlédl jsem se, ale nikdo za mnou nebyl. Pak jsem  s balónem sprintoval až za půlku, před šestnáctkou jsem nahrál Vojtovi a čekal jsem, že vystřelí. On mi to ale přihrál zpět. Říkal jsem si, že nebude jiná možnost než se prokličkovat až k brankaři. Když si brankař pomalu lehal na zem, tak jsem ho přehodil. Podíval jsem se za míčem a ten už byl v bráně."

 

 

 

 

 

 

 


A jak to viděl šťastný střelec: gol.wav (1,7 MB)