Madonna a já (Karin)

Koho to zajímá, podělím se ráda o zážitky z koncertu celebrity.

Každopádně to bylo fyzicky náročné.

Prakticky od 15 hod., kdy jsme přišli k bráně až do 23 hod., kdy koncert skončil, jsme stáli.

Kolem 22 hod. na mě už opravdu dolehla krize - bolely nohy i páteř/v kříži a za krkem/.

Pořadatele moc nezvládli vpouštění lidí, šlo to neskutečně pomalu, lidé už byli celkem naštvaní. Museli jsme ustát víc jak hodinovou tlačenici u vchodu.

Jakékoli občerstvení, tj. pivo, minerálka, langoš – vše bylo za 50,-Kč. Tričko s Madonnou bylo k mání za 600-700 Kč.

Madonna na sebe nechala čekat….

Její předskokan skončil s vystoupením v 20.15 hod. a Madonna se objevila na podiu až  ve 21.00 hod.

Na to, že je jí  51let, je opravdu v kondici. Postava perfektní, nikde ani deko navíc. Stáli jsme asi 20 -3O m od podia, detaily obličeje jsem neviděla, ale jinak šlo vidět celkem fajn. 2 hodiny se v podstatě nezastavila, co se tance týče –myslím,že kondici jí mohou leckteré mladice závidět. Perfektní choreografie. Při tomhle pohybu tam byl samozřejmě pouštěn na některé písničky playback a bohužel …..došlo i na živé zpívání.

Se smutkem říkám, že dle mého Madonna zpívat moc neumí.

Začala ve 21 hod . a skončila ve 23.hod. Přesně na minutu vypočítaná show. Pak jen zamávala, objevilo se GAME OVER a Madonna byla pryč. Žádné přídavky se nekonaly…

Shrnuto – dle mého pocitu: bombastická show -až na to Madonnino živé zpívání.  Přes všechny peripetie, které koncerty takových celebrit přinášejí  a které jsem měla možnost si vyzkoušet, jsem ráda, že jsem byla u toho. Podruhé bych už ale na ni už asi nešla /jedině, že by mě někdy v budoucnu hodně přemlouvaly děti/. 

Zdraví Vás

Karin